valborg

Den 2012-05-01 klockan 23:08:34
hade en sjukt underbart bra valborg!
jag och Hilde tog oss till Annas kompis Hannas hemmafest, där det fanns flera från gamla klassen 9c, och flera andra! vid 9 drog vi från 9c upp till slottet och kollade majbrasa... imponerande. hälften av oss gick tillbaka och där hade det blivit jättekul stämning! så vi var där tills kl 1, lärde känna en massa nya, träffade även andra bekanta ansikten! :)
jag och hilde kom hem, men tog oss ut igen nästan direkt, för att ta oss in på Ritz! skitkul :D
efter det satt vi på stan och träffade då Mange, Linus och Oskar. hängde med dem till Mange och körde "jag har aldrig." awesome! det var nästan gryning när vi till slut kom hem. tack så jävla mycket för denna valborg! <3


titta brasan.


jag ser väldigt störd ut på bilden, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0