do it for the croud

Den 2012-05-26 klockan 23:21:45



i fredags drog jag och några från klassen till stan en sväng efter skolan, till slut var det jag och Tanja kvar och vi köpte jordgubbar! då träffade jag på Manne som jag sen satt och snackade med en stund! efter det drog jag och chillade på soldäcket och vid Sibylla med Agnes, Sarah, Hilde och Lisah, tills jag och Hilde begedde oss mot Hjalmar Bergmanteatern för ännu en uppvisning. den gick ganska bra, men inte alls speciellt nöjd om jag ska vara ärlig.

den gick dock MYCKET bättre idag! vi var typ grymma fick ja höra, och det var grymt kul också! har båda danserna på film och de kommer upp snart.
så det var sista dansen för denna termin. sista uppvisningen för i år. känns lite tomt att inte ha nåt att göra på måndagar onsdagar och torsdagar längre nu på en hel sommar... dans är typ det bästa jag vet!
efteråt var vi btw söta, jag och Hilde, i våra scenkläder, smög och skrämde Manne där han satt på sin altan. tror han blev jätterädd :)
aja nu äre Eurovision som gäller. ses imorgon folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0