can't do this alone

Den 2012-05-25 klockan 02:01:54
igår och idag eftermiddag har bestått nästan bara av dans. dansgenrep inför showerna imorgon och på lördag! väldigt långa sega kvällar, eftersom vi dansar typ sist och det tog VÄLDIGT lång tid att arrangera allt innan.


efter skolan träffade jag Lie och vi cyklade till John Bauergymnasiet, för det var så lätt att hitta dit också. väl där träffade vi Mirre och tog oss till en fotostudio! där fick jag och Lie vara modeller för Mirjams projekt! tog finfina kort haha, kul vare :D
efter det hängde jag runt vid dansen för det var ju genrep. och nu sitter jag här med min jävla uppsats och kommer ingenstans... ska upp tidigt och ha dansuppvisning på morgonen, och sedan springa därifrån till skolan för att ha en muntlig redovisning. yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0