Je veux être avec vous

Den 2012-05-20 klockan 23:34:03
heej
så i lördags låg jag på golvet hela dagen och var trött på livet typ, fram tills halv 6 nångång då vårshowen drog igång igen, och jag pallrade mig dit. hittade tyvärr ingen ur min grupp den första timmen, så jag satt forever alone i ett hörn och aktade mig för småbarn. men sen blev det kul, och vi gjorde våran streetdance inför publikens jubel(!) och alla tyckte vi var gryma hihi. gav blommor och sådant till vår kära danslärare Fjellner som jag har haft i 3 år nu, i denna grupp och en annan. så det är ganska sämst att han slutar :(

idag träffade jag Fatima och vi drog ut i lundbyskogen med choklad, festis och blattefrön! :D i skogen vågade vi inte va så länge, men satte oss på en kulle och en kompisgunga och chillade! senare åt vi på Max, supergott förutom att vi själklart tog plusmeny, och svimmade nästan så mätta vi blev. men det var billigt!!
tack för dagen! <3


whoo...






fröööön !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0