no hablo

Den 2012-05-16 klockan 00:35:39

låt mig presentera Ludvig! han går i min klass, och är min enda läsare på bloggen förutom bävern på sjunde våningen. Så jag hoppas han blir glad över sitt lilla hedersinlägg här.

Ludvig slash Ludde bor nånstans åt helvete och har en katt, som jag sett i en video, den var söt. Ludvig spelar LoL som alla er andra g33ks (jag har oxå ett account men det tar vi sen). Han är ofta sedd i en grön jacka, lyssnar bland annat på Foo Fighters och jag tror han bott i USA, men är inte säker för jag har inte så bra minne atm!
 Han är också extremt snäll och rolig. Är dock inte singel o sökande, sorry tjejer!

har tyvärr inte så många bilder på pojken, men här är de random jag har!






chillarn...!

jag hoppas ni alla känner honom nu tack vare mitt fantastiska inlägg! :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Jag läser din blogg oxå. :P

2012-05-16 @ 18:29:34
Postat av: Ludvig Löfquist

I sådana fall är du bävern som lever på sjunde våningen.

2012-05-16 @ 23:42:33
Postat av: Agnes

Japp, tydligen.. Btw,den tredje bilden: typical Ludvig :P

2012-05-17 @ 08:33:00
Postat av: Amelia

vem fan e jag då? jag läser ju också ;(

2012-05-17 @ 14:12:57
URL: http://ameny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0