you're keeping me sane when I'm feeling alone

Den 2012-05-14 klockan 01:18:20


idag hade jag och Hilde en tur-i-oturen-dag! började med att vi tog oss upp på stan (hon hade sovit över hos mig) och när vi senare skulle mot Adolfsberg för att köra dansgenrep i brunnsparken, hoppar min cykelkedja brutalt. jag säger en massa fina ord till cykeln och vi får desperat hoppa på en buss som bara tar oss halvvägs, med Hildes cykel pålastad på bussen! sen hoppar vi av och hon skjutsar mig den jobbiga vägen... jag kastade mig nästan rakt framför en buss som körde förbi också... men vi hann i tid trots allt! sedan händer lite andra trevliga saker som att bli träffad av fågelskit och lite så. men det var kul att dansa en stund iaf, och sedan chillade vi i stadsparken fram tills hon tog bussen hem. en najs söndag!

Nu har jag kollat Den siste samurajen, gråter lika mycket varje gång jag ser den hahha... det är typ en av de sorgligaste filmer jag sett (jag har aldrig sett Titanic).
... men nu ska jag sova, hadé gött!




stort grattis till Fina Amina som fyllde i lördags! due roligast och bäst giirl! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0