du ställde frågan men du lyssnade inte på svaret

Den 2012-05-11 klockan 17:19:31


igår träffade jag Hilde efter en chill dag i skolan, och vi cyklade ut till Aspholmen för att "shoppa loss" på Stadium outlet och Lager 157. men såklart så regnade det som ett HELVETE och vi blev så otroligt dyngsura, det bara rann från våra ansikten,  hahaha. hemskt! men trots det, och att min cykelkedja hoppade flera gånger, fick vi ändå med oss lite hem. efteråt satt vi på stan och degade igen, träffade lite folk dock så det var najs :) sedan gällde raggadans, kul!
när jag senare kom hem, hade cykeljkedjan hoppat igen, trasslade sig o allt, så jag fick självklart olja över hela händerna när jag skulle fixa't. min granne är därför snäll och öppnar porten åt mig, men han rökte så när jag klev in till pappa sen så hade jag röklukt på mig och då fick jag världens utskällning för han trodde jag rökt! yey.

idag var det franskanationella, det sög. muntliga provet- HENNES RÖST VAR TORTYR. annars inte mycket värt, satt på mc med Amina Camilja Fatima och Hamdi ett tag!

här kommeré bilder
igår:
Jesper tog på sig min skinnjacka ut-och-in. det typ gjorde min dag.

fabulous!


typ coolt, en haj. från biologilektionen igår :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0