still alone when the wind blows

Den 2012-05-28 klockan 00:56:38
Fyfan vad allt går fel just nu. Exakt allt känns fel. Och till råga på allt är det snart sommarlov. Årets trauma. Jag brukar hoppas den aldrig kommer men nu är den äckligt nära. Vill inte ha en till sommar som den förra. Ett tag kändes det som det faktiskt inte skulle bli så men nu känns det bara lika hopplöst igen. Vill inte tillbringa ytterligare 10 veckor i år igen av att bara sjunka djupare in i bara min egen hjärna. Så jag ska göra vad jag kan, men som det ser ut just nu så blire bara fail i vilket fall..

Kommentarer
Postat av: Ludvico

PÅ SOMMARLOVET SKA VI BADA OCH PLASKA! YEA YEA YEA

2012-05-28 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0