I thought I wouldn't mind seeing you, but I did, a lot.

Den 2012-05-22 klockan 22:59:56
Igår paddlade vi kanot på idrotten, och jag och Amelia bestämde oss för att paddla in under ett träd för att rädda en livboj! tog en evighet men stolta var vi när vi visade upp den efteråt ;)
idag blev det fysikprov på morgonen, gick inte speciellt bra nej. på eftermiddagen fortsatte vi med våran Oidipus- filminspelning. var askul att filma ute vid slottet och vara riktigt dåliga jävla skådespelare haha! i alla fall jag.
sedan blev det upp på stan en stund med Hilde, och bland annat leta dansuppvisnings- kläder, har show på fredag och lördag nu igen. men nu ska jag fortsätta kolla på Eurovision Song contest- semifinalen. det är nog de sämsta låtarna jag hört med där, fyfan!





jag och Malin som ett lyckligt kungligt par!


stackars unge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0