aglnkvfvhobjöng

Den 2012-05-23 klockan 23:55:25
det poänglösa inlägget jag skrev igår var bara jag som fick lust att skriva av mig nånstans utan att riktigt ha ett syfte bakom nåt utan bara skrev som jag kände. det sög i vilket fall. ursäkta.

hinner inte blogga mer nu heller för jag sitter med Segdatorn och en stor uppslagsbok med vassa kanter och en uppsats som ska redovisas muntligt och vara 6 minuter lång. deadline på fredag. och imorgon ska jag hinna sno labbrockar, fotas, fixa vit klänning, och vara på dansuppvisning. och plugga lite mer saker. och springa ett maraton och flyga fram o tillbaka till USA. nejmen. jag slösar bara bort ännu mer tid just nu atm, är trött som satan oxå blir att stå upp och skriva uppsats hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0