when you don't want to look your own reflection in the eye

Den 2012-03-18 klockan 23:15:36
idag hade jag först en städmani och putsade hela huset, då ringde Oscar och räddade mig istället!

vi drog till marieberg (ignorerar delen om att jag missade bussen) och gick runt där tills det stängde, askul :)! köpte inget, utom en cheeseburgare på mc då höhö. sen väntade vi på hans buss på rese, och jag drog hem och flyttade till mamma. en nice dag!


okej för att oscar ser smått creepy ut på bilden men, snickarbyxor! :D


övriga bilder från veckan!


aminas blick... I think she likes me C:


gaymates


fredags: åt på Pacos med de bästa- Hilde Emma och Leonie! :D




mattecentrum... typ krig!


min och fatimas gooda budgetmat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0