ett inlägg om helgen ja

Den 2012-03-04 klockan 22:49:20
igår
* hade 9 olika personer ringt mig, de flesta mer än en gång
* vaknade min fransk nästan 2 timmar före mig
* fick jag åka till Fatima och plocka upp hennes fransk som jag fick barnvakta under dagen
* träffades vi väldigt många pers, svenskar och franskar, och grillade korv i naturens hus- området
* lämnade jag franskorna i mosås där de inte kom hem på många timmar
* rusade jag från dem och hem till Emma, där vi var en bunt tjejer och det var jättenajs!
* fick jag och fatima vänta över en halvtimme ute i kylan tills våra fransmän kom hem

typ allt. ja dagen var stressig som fan, trodde nästan jag skulle bryta ihop. ändå väldigt kul!

idag

träffades alla runt 11 vid eyrabadet där Johanna hyrt pingishallen! vi körde pingis, turneringar, det var kul ändå. jag sög men fransmännen var helt pro! sen drog jag o fatima med franskor hem till mig och åt, hoppade sedan på bussen till marieberg! med Sara, Philipp, Julia, Alva, Tobias, Johanna, Gustav och ett ton franskar.
sen bowlade vi, men jag bowlade inte.


bildbomb!
från i fredags och framåt, hej bilder på mig.



de hade aldrig sett lösgodis förut...


just dance!


vandra på isen vid naturens hus




hahaha








taggade pingistjejer






månen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0