du är underbar. därför kan du aldrig existera i min värld.

Den 2012-03-28 klockan 22:15:11



R.I.P vårat fina sneda gamla träd som prytt karros skolgård längelänge, och som sågats bort nu.  :(

skola var helt okej, efteråt regnade det för första gången i år typ. när jag kom hem till min pappas obebodda lägenhet för att hämta en grej så var hela badrummet och köket upprivet. min första tanke var INBROTT och skulle precis rusa ut som en idiot (you know, safety first) när jag kom på att det kanske inte var inbrott trots allt... tydligen har husvärden en nyckel och de skulle absolut in o fixa nåt i allas lägenheter.

nu sitter jag och klottrar istället för att plugga biologi. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0