I cried out with no reply

Den 2012-03-26 klockan 00:53:47

tjo!
i fredags var jag som sagt på bio! såg HUNGERSPELEN ZOMG (L) vi var flera stycken från klassen, matematikern helena gissar på minst 10 iallafall, plus ludvigs tjej och kompis. filmen var gryym! Och biopubliken grät, skrattade, applåderade, skrek... fett kul!
innan åt vi på la baguette och sånt. tack för dagen NABare :)

i lördags gjorde jag inget av värde på dagen, mormor och morfar kom hit och så, trevligt trevligt. på kvällen var jag med Manne och Dala och såg eurotrip! awesome :D fick skjuts hem på dalas moppe oxå, fett.

idag har jag inte varit utanför dörrn knappt, har nämligen möblerat om hela rummet... och färgat håret på kvällen! men nu ska jag krypa ner i min himmelska nya dubbelsäng och tagga imorgon! natti :*


hellooo söndag...

la result, söt bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0