Ma correspondant sont arrivé aujourd'hui

Den 2012-03-02 klockan 23:00:10
det här lades aldrig upp på bloggen såg jag nu. lägger upp det bara utidfall ni vill ha ännu mer text.

alltså:  det är från i fredags



dag ett : check.

började med franskalektionen precis innan och alla var ändå fett nervösa. sen var de plötsligt här. den akward halvtimmen när alla var samlade och väntade på skjuts... jag kunde bara lägga mig på golvet och garva, orkade inte, orkade inte anstränga mig i 12 dagar!
sen var vi hemma ett tag, fick ass-söta presenter av henne! Manon heter min fransk btw, jättetrevlig tjej C:
blev att använda google translate då och då, annars gick allt bra.

sen drog vi upp till stan och åt på Saigon! där var en del andra pers, typ 10 svenskar med sina franskar, och efter det tog vi oss hem till Johanna! där körde vi just dance, fett kul spel, och käkade godis. fransmännen tyckte svenska var typ det roligaste ever, speciellt siffran 6.
drog hem nånstans för inte så längesen. dagen var bättre än jag över huvud taget kunnat hoppats på, så resten kan väl bara bli bättre??

kommer helt klart ha bra återstående 11 dagar, men imorgon blir en lång dag och jag är helt slut så ska ta o sova nu! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0