are these feelings for real?

Den 2012-03-13 klockan 17:43:02

så nationella idag! min hjärna snurrar av mattetal.. men det gick hyffsat bra ändå. slutade 1, ändå skönt, men vad gjorde jag liksom... drog hem. lade mig på golvet och ritade men hade inte mitt block så de va inge kul.

de dagarna som utbytesstudenterna varit här har ändå varit awesome, eftersom vi gjort saker hela tiden. kändes tomt att inte ha något stort mål efter skolan, eller att inte träffa de personer man annars sett varje dag i 12 dagar!!

i söndags var det avslutningsfest för allihopa (inte 2orna) och det var kul, skrattade, grät gjorde de flesta också...

hade tänkt ladda upp bilder och så men... SOM VANLIGT GÅR DET INTE. BAI



insanity
feels like floating on air...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0