Played, used, ignored.

Den 2012-03-31 klockan 02:09:36
my day

skolan var väldigt kul, efter den drog jag hem och satte mig i trädgården och låtsades att det var varmt. sen gick jag in och lade mig på golvet i min källare och klappade marsvin.

justeja, igår bröt jag mig nämligen in i Lies hus och stal hennes marsvin! de är i min källare nu och är söta tills hon kommer hem :33

när jag trodde min dag inte skulle bli roligare så kom Hristo över en stund och räddade mig från min ensamhet! vi spelade gitarr :)

sen vid 10-tiden tog jag mig till rese och mötte upp en massa bönder! ;) det var Erik o hans gäng som skulle till frimis, men jag kom liksom inte in så jag drog omkring med Didrik, Nisse och Tobbe(?) istället! kände ingen av dem innan men det var riktigt kul ändå! de hälsade på alla, skänkte pengar till tiggare, var allmänt random....

satte oss sen på pizzeria Nobel där lite folk fanns. bland annat en tjej som var i min ålder och hette Helena! ingen av oss hade träffat nån Helena under 40 förut, haha! men efter det gick jag och Nisse och Didrik omkring, jag frös ihjäl, och nära kl 1 kom jag hem, fryser fortfarande!

blir att göra klart historiahelvetet imorgon då, nu ska jag värma mig i min dubbelsäng. godnatt..<3


SVINSMUGGEL, INLASTADE I BILEN NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0