it's technologic.

Den 2012-03-21 klockan 21:43:09

har typ inga läxor och inget att direkt plugga på, om jag inte är helt borta, helt sjukt chill! känns nästan konstigt, jag får typ abstinens på att bara sitta här utan ett ton uppgifter som väntar bredvid mig... O_O

idag var skolan nice, jag Amelia och Hampus var helt värdelösa och pluggade inte ett skit, körde "jag har aldrig.." istället. miicket bra.

sen drog jag till rudbeck där gänget körde charader. alla sög, men kul var det! sen drog vi upp på stan och var som vanligt stamkunder på ICA, och bara chillade runt. efter det var det streetdance som gällde och det var väldigt kul! dansen är så gryyym.

helgplaner:
BIO MED KLASSEN :D:D:D:D HUNGERSPELEN :D:D:D:D
FÅ EN DUBBELSÄNG 8D 8D 8D

BLONDERA HÅRET!

en massa annat awesome, som t.ex pokémonkväll, och Frövi, men
MORMOR OCH MORFAR KOMMER, så blir inget av det... yeeeeey.


Kommentarer
Postat av: hildehorse

vilken läcker brutta du e!!! som vanligt. (pa bilden)



later som att du lever horse :D nice me dubbelsang o att du ska bli blondi! pusss

2012-03-22 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0