Your forever is all that I need

Den 2012-06-10 klockan 15:38:19

drog till Emma igår på kvällen, där Hilde också var, och chillade. kollade fotboll och pusslade haha ;)

idag har jag bara segat runt och packat. färgat ögonfransarna också. det blev faktiskt lite skillnad men ögonen rann i floder och fyfan vad det sved! heh.

snart åker vi mot flygplatsen och tar planet till Rhodos! blir med familjen- brorsan mamma och Roger. ska stanna där i en vecka och nu är jag faktiskt taggad! sen hörde jag att det ska bli 35 grader varmt där, och jag dör redan vid typ 20, menmen....


här är Rhodos, vi ska bo i staden Ixia förövrigt, om ni undrar.

har laddat ner massa awesome låtar och massa derpiga spel så jag ska roa mig grovt!
nejmen nu ska jag stänga resväskan. kommer hem nästa söndag så sakna mig inte för mycket ;) !

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0