was this over before it ever began?

Den 2012-06-04 klockan 20:59:48
asabasachill dag idag. började med matteprov som iofs inte alls var så chill, men sen hade vi långrast som spenderades mest med att snacka med Anna som hade vägarna förbi, sen hoppade vi över engelskan och jag hängde med Disa hem!
vi lyssnade på kapten röd, chillade, och åt egengjord soppa! duktiga tjejor :) efter det cyklade vi tillbaka i regnet och gick på Karros peppshow! den var helt grym haha, så fort Peppet klev in med dramatisk musik och karroflagga skrek alla halsarna av sig, och när de gjorde sina scetcher om hur mycket bättre vi är än Grisbergska skrek vi ännu mer! astaggad blev man :D!
sedan satt vi och snackade runt tills kl 6 då det var flaggmålning på skolgården! vi gjorde 4 flaggor på 6 pers, hehe, de blev jättefina!
sedan drog vi till mcdonalds en stund, jag Camilla Disa Frida Emma och Emmy :) jag behövde dra rätt snart och nu sitter jag och ska skriva klart rapporten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0