It wouldn't surprise you if you had seen the signs

Den 2012-06-01 klockan 22:59:29
I apologize for att uppdatera so långsamt.

hänt lite saker i veckan, i onsdags till exempel hade Disa på nåt sätt övertygat mig till att bli SSU-are, och så gick jag på deras föreningsfest på kvällen! så nue jag sosse, hehe...!

igår var det ju Karrofest! den var superawesome och rolig, dansade runt med en massa folk, träffade nytt folk och hade det jättekul :D så jag är nöjd. sedan sov Hilde hos mig och hängde även med på våran matte dagen efter, innan hon skulle vidare. sen are under dagen sålde de plötsligt Karrotröjor, så självklart sprang vi och köpte dem! skitsnygga ;D efter skolan drog jag upp på stan tillsammans med Anny och Amelia, vi gick runt ett tag och jag och amelia gjorde en dålig investering haha! efter ett tag satte vi två oss på mcdonalds med varsin marabou och snackade ett tag, och efter det har jag varit hemma, fixat lite grejer, förstört vissa andra. att sova ikväll blir sköönt!

jag satsar hårt.


statisk energi på fysiklektionen ;)


teater!


min cykelkedja hoppade lite grann...


SSU-mötet!


gangstertjej.

Kommentarer
Postat av: Amelia

har fortfarande kvar maraboun, känner att den behövs nu!

2012-06-05 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0