the absence of you is killing me

Den 2012-06-07 klockan 01:34:00
Det är helt sjukt hur jag kan bli så beroende av dig på så kort tid. Jag får ingen ro. Jag kan inte sova om nätterna. Jag klickar in på din facebook konstant utan anledning. Jag ser platser och saker som påminner om dig hela tiden. Om Jag får syn på dig nånstans vänds hela min dag upp och ner. Och jag vet inte vad jag ska göra. För jag kan inte få dig och jag kan inte heller kontakta dig. För jag vet att du inte bryr dig. Alls.


En sak lärde du mig i alla fall. Jag kommer ihåg när du sa det, orden ringer i mina öron. Du sa att alla minnen är dåliga minnen, även de bra. För de bra ger bara saknad. och nu har du fått mig att förstå exakt vad det betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0