stay strong

Den 2012-06-06 klockan 13:00:20
KRAMPEN IGÅR!!
samlades på skolgården 8 och marscherade mot Rosta Gärde, typ alla på hela skolan. jättemånga hade karrotröjor på sig och flera hade flaggor vilket bara gjorde allt ännu mer awesome. och alla skrek halsarna av sig ch skrek alla ramsor hela vägen dit! helt grymt taggad blev man, det var jättekul :D
vissa blev så jävla hesa!
sedan kom vi fram och kollade på alla grenar, karro ledde i början, tills det tyvärr vände! grisarna var så fula, de kastade ägg...!
vandrat runt där och snackat med en massa awesome människor, både grisar och piltar! ville typ inte att det skulle ta slut, på riktigt en av de roligaste dagarna på skolan. men så vann ju tyvärr grisarna och vi tog bussen in till stan. då blev jag och Agnes tagna till Rudbeck som "begåvade piltar" och jag skämde ut mig helt. sen mötte jag upp Anna och Hilde på stan och spenderade några timmar på stan med dem! det var chill och kul, tog oss även till engelska skolans nior som skulle ha bal på slottet! ååh minnena...
jag hade "krigsmålning" i ansiktet hela dagen, det var askul att folk, gamla, unga, frågade mig hur det hade gått på  Krampen. så det finns en hel del gamla piltar och grisar!
sedan ridning och vi var bara 4 stycken där, bäst, det var sista gången för sommaren för min del :( . sen kollade jag på världens mest stereotypa gangsta-film på kvällen, och idag ska jag snart möta upp Hilde !

cpkamera som inte laddar upp bilder. de kommer sen  pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0