save the breakdown for later

Den 2012-06-09 klockan 16:35:56

onsdag: nationaldag som firades med Hilde och glass i stadsparken, vilket var asnice! på kvällen var vi hos Sarah med Agnes och lite senare John också! käkade korv och chokladflingorgrejs, chillade på studsmattan och körde facebookspel! jag drog vid 10 nångång, sjukt härlig dag vare! :D

torsdag: lämnade lite böcker i skolan, låg sedan på golvet i mitt rum och stirra upp i taket nån timme tills jag drog upp på stan och träffade bästa Manne! vi satt på våghustorget och glodde på människor medans vi käkade marknadsgodisremmar och snackade om allt möjligt! :D på kvällen käkade jag på pizzaplaneten med Ludvig Anna och Tanja, och sedan mötte vi upp de andra - Jesper Camilla Malin och Petter- för att gå på bio! asmysigt var det, förutom att filmen sög: Prometheus. men tycker ändå det var värt det, tack för dagen alla!

fredag= skolavslutning. kören sjöng i Aulan och efteråt fikade klassen i klassrummet en stund. Nu har vi klarat av 1an! sedan tog jag och Amelia och Anny oss hem till Anny (inte kul med klackskor D: ) och rensade hennes förråd haha!
jag hoppade på bussen mot Virginska nån timme efter för att se låtsassyrran Bella ta studenten! Grattis Bella! kollade på stan ett tag, på alla studenter, alla var så fina! sen firade vi Bella ett tag med släkten och maaat, tills jag hoppade på bussen igen, mot Fjugesta hem till Ludvig ! där var det klasskväll, och vi var kanske 10 pers. kollade på en massa filmer, trängdes runt på soffan, och badade i sjön! att bada var awesome, förutom att sjön låg i en annan världsdel och att det var sjuhelvetes kallt efteråt! dygnade nästan också, slocknade en timme typ. sedan fick jag Anna Petter och Sally skjuts hem dagen efter i Jespers brandbil, coolt va? fick se någras hus som tidsfördriv ;D!

såe förutom att jag e fett förskyld nu, så är jag beestnöjd med dagarna, tack allihopa, här kommeré några smexiga bilder, puzzhej! <3


vacker bild, jag o jesper!

kolla va glada de blev över att få gå på bio! ^^


Anna o Sally, så fina :3 !

vi hittade en xylofon i Annys förråd!!

syrrorna!


fin bild på mig o Jesper igen! typ 5 på morgonen elr nåt sånt kul

katt <3

folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0