I'm sorry for hurting you, it's better this way

Den 2012-06-01 klockan 23:56:00
och nu är det för fan juni finally. den näst värsta månaden på året. den allra värsta är Juli.
men på lovet då jävlar ska jag hinna göra det jag inte annars hinner göra. jag ska träffa folk jag inte annars hinner träffa lika ofta. det ska bli bäst.
vet inte vad jag ska tagga till helgen nu då, men det kommer bli nånting kul ändå iaf. får väl se. tagga krampen på tisdag!
värt inlägg, hejdå.


You make my teeth clinch and my hands shake
Do you ever see what you do to me?
You're wearing me out, just wearing me out
But I'm wearing you down

Take what you want from me
It means nothing now
Take everything from me it means nothing now
Not so easy to forgive, harder to forget
Take what you want




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0