hello

Den 2012-06-18 klockan 00:16:58
hemma igen! och har haft det jättebra verkligen! solat, badat, stekts, shoppat, turistat, chillat, ja allt dedär man gör på semestrar. vi har vandrat runt i byn vi bodde i nästan varje kväll, och stranden varje dag. varit i några andra städer oxå :). i fredags var det ju Sverige- Englandmatch, och den köpte vi biljetter till och såg med ett hundratal andra svenskar på storbildsskärm i huvudstan! det var superkul, när sverige gjorde mål var alla helt galna, första gången jag verkligen följt en hel match och faktiskt gillat det! satt helt nervöst också och hejade på!

har saknat hemma också, utan internet elr mobil i en vecka stackars stackars mig. men det har varit skönt, laddat om nu liksom. har också blivit ganska brun för att vara jag och har ofc 5 miljoner fräknar!

en kul överraskning var också att vi randomly åkte på exakt samma resa som familjen Dahl! så det va kult att va med dem lite också (t.ex på fotbollsmatchen). Carl-Johan och jag lekte tydligen som bebisar haha, en slags barndomskompis kan man säga dåe!





hotellet


sånt här ååkte vi oxå!



Anna, Carl-Johan, jag och turken på sverigematch!


läskig grändjävel




bai Rhodos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0