escape my reallity

Den 2012-06-21 klockan 20:37:13
igår/förrigår var jag med några från klassen hemma hos Ludvig ! vi badade, byggde med klossar, kollade på bland annat Year One och hade det allmänt mys! jag, Anna, Disa, Petter och Per sov över, och dygnade ungefär. vid typ 5 på morgonen och framåt låg vi och kollade på Tv shop... värt haha!
 
sen hem och duscha, sen upp och möta Hilde på stan! vi käkade mango, och tog senare bussen hem till henne! där tog vi bland annat massa kort, chillade runt, och dagen efter fick jag jobba i deras företag ;) hade det jättamysigt och bra tacksii <3
 
har förövrigt skaffat ny blogg nu! den är itne klar än så håller mig här liite till, men den heter iallafall
 
http://overthere.devote.se/
 
gillar blogg.se men ville testa nåt nytt!
 
här är en bild på när jag snubblar runt, fler hann inte laddas upp, jag måste packa nu... herrå!
*atchoo*
 
love you <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0