You're a constant reminder of what I will have to learn to live without

Den 2012-01-02 klockan 18:21:39
hej och jaa gott nytt år nudåe!

nyår spenderades på kvällen med bland annat Hilde, Sebastian, Hampus och fler ! ett awesome gäng, var fett kul även fast vi inte hann va så mycket med dem, olika anledningar. var på järntorget och träffade där på en del av 9c och det var oxå awesome!
senare drog vi hem till Anton, och stannade där några timmar, vilket var riktigt kul :D grym start på året som förhoppningsvis fortsätter ännu bättre ^^
hade tänkt ta nån bild men mina händer var bortom stelfrusna så jag sket i't. aja!

hilde sov hos mig, och dagen efter spenderades mest på mcdonalds, lagom spännande men det är ju årets segaste dag på riktigt. också dagen då det säljes absolut flest pizzor, så det var jag och köpte på kvällen.

och idag spenderades med Amina på stan!! riktigt nice att träffa dig igen :D! kom hem tomhänt dock ;_; men nu har jag försökt att plugga i en evighet och har lyckats skriva en mening... så en applåd! nyårslöfte var att plugga jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0