jag har Stig Haj tatuerad på min arm :3

Den 2012-01-28 klockan 00:46:07
ONSDAG

efter en kul skoldag gick jag Fatima Hilde, och senare Amina Camilja o några till runt på hindersmässan! köpte marknadsgodis , och kanderade äpplen som var goda som HIMMELRIKET.

senare stod vi på kompassen, och då kom en random 23årig främling fram, och ville bjuda ut mig! het sjukt, han sa att han skulle resa runt jorden för att se mitt vackra ansikte, och försökte allt för att få mig att gå ut med honom. jag stod mest och skrattade akwardly och undrade vart hans kompisar stod o garva, men han verkade "seriös" ! hahaha!!!



TORSDAG


efter skolan var jag på stan en sväng med hästarna, sen tog jag bussen med Tanja, Malin och senare Amelia hem till Anny! vi bakade kladdkaka med marshmallows och fixade oss inför nattinnebandyn!

taggade och med hulligantuta tog vi oss sen in till karros gympasal, som var proppat med folk. så där var vi hela kvällen, satt i hörnet på en jävla massa väskor och hejade på, flummade, snackade och hade grymt kul! köpte godis som vi kastade på varandra, och sånt...

folk drog så småningom, till slut var det jag, ludvig, per, johanna, camilla, disa, malin, petter och jesper kvar, så de senaste timmarna spenderades på karrogympasalens övervåning, awesome! när vi blev utskickade väntade vi över en timme på rese, kallt...
helt sjukt nice kväll! allt var guld! okej för att vi inte var så bra på själva INNEBANDYN, men ändå!


och idag vaknade jag från att ha dygnat, klockan HALV 4. jag trodde inte på klockan när jag såg den, men fick då panik hehe. en halvtimme senare var jag uppe på stan och träffade khaled och fatima, och vi gick runt ett tag tills jag drog hem t fatima, där vi spelade in våra röster för skojs skull och jag INTE åt upp hennes kylskåp!
vi köpte väskor btw! syyyyns på bild, men de var skitsnygga iaf, och billiga! (75kr kosta min)



badass
<3

Kommentarer
Postat av: hildee

fina bilder!!!

2012-01-28 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0