seek me for comfort, call me for solace

Den 2012-01-17 klockan 19:22:04

internet hos pappa fungerar inte lengre och jag for anvenda pappas utlendska helvetesdator... aja internet iaf.

so anyways ni for leva med min fina stavning. i sondags var jag med Fatima och pluggade i bibblan... elr ah, vi forsokte iaf! sen stengde de vid 3, vi gick runt ett tag sen blev det kebab! SOO GOTT!

lol iallafall, sen drog jag till slut vidare hem t filiph, gick mest runt i metropolen vintrosa och korde CoD!

sen mondags var jag, hilde, agnes, sarah lisah och moa po stan en stund, sen drog jag och hilde till dansen! problemet var ju att dansen va nesta vecka fml. men vi var so taggade haha so vi drog till friskis o svettis! korde not aerobics-pass, och sen skemde ut oss po gymmet. grymma e vi!

idag var evighetens skoldag,sen direkt hem och fick inte go po piano elr ridning... fast skolan var iaf very nice, so jag ska inte klaga eller?

charmtrollen from sunday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0