Remember to look into the spotlight, it makes your eyes sparkle

Den 2012-01-05 klockan 00:57:49
idag skulle jag träffa Fatima och Emma vid 12.... jag vaknade efter 12...

men lyckades i hyffsad tid ta mig till stan och vidare med fatima till emmas place :D! där skulle vi plugga... men var extremt otaggade. gjorde bokstavligen allt annat än att plugga. dunka Hits-for-kids...

när det faktiskt såg ut som vi höll på att börja plugga, kom Hilde över! och då blev de ännu mindre plugg ;) köpte godis iaf, så jag är nöjd C: kommer få gå om 1an....


TJABBA TJENA HALLÅ
VI SÄGER SÅ



Kommentarer
Postat av: kom ihåg mig?

Du suger på att blogga. Skriv oftare, du förlorar läsare.

2012-01-06 @ 02:30:31
Postat av: kommer ihåg dig

visste inte ens att jag hade några läsare, så känner aldrig starka behov av att uppdatera. men tack för att du säger t iaf, att även fast jag suger så vill du läsa, typ

2012-01-06 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0