Our days are numbered but not calculated

Den 2012-01-12 klockan 20:22:48

förlååååt för den sega uppdateringen fokes, har väl inga jätteanledningar annat än att jag inte orkat med datorn!

okej, jag har faktiskt varit duktig tjej och spenderat mina eftermiddagar/kvällar efter skolan med att plugga, ändå begravs jag i läxor! weh

skolan har ju börjat igen dådåe , är faktiskt ganska awesome och har kul varje dag, trivs extremt på skolan/ i klassen. även fast jag fick höra idag från ett gäng 3or att jag kommer ta tillbaka dem orden! hm..

i tisdags var det ridning, hoppning, faktiskt väldigt kul fastän vi alla såg helt skräckslagna ut (och 1 ramla av, 2 var nära på). sen i onsdags gick jag och Hilde på friskis och svettis och körde ett gympapass! äkta Mamma Svensson-aktivitet, men träning iaf.

idag träffade jag Fatima och vi hängde på rudbeck! sen till ICA för helena är fet


nu ska jag plugga, inför ett hemskt prov, som dessutom är på fredag den 13e... har en stor känsla av att jag kommer faila big time, typ råka få pennan i ögat o allt möjligt. bara för de jag.



ja jag röker en fet ciggarr och det är inte en chokladpinne jag råkade äta typ 5 av






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0