like if it was important

Den 2012-01-03 klockan 00:25:19
by the way, ska kanske lägga till ett till andranamn i mitt namn. Carla

alltså inte Carl+a utan liksom Carla som en... MELODI, ni fattar. min gammelmormor hette så och det gör några i min släkt (tydligen) också. älskar namnet och tycker det är way finare än jävla uttjatade Maria.

Helena Carla Maria Falco de Mats, eller Helena Maria Carla, eller Carla Helena Maria, jaa du.

sen vill jag och patrick ändra tillbaka till Falcão de Matos, men det lär ju inte hända inom snar framtid.




Kommentarer
Postat av: Fatima

Carla är fint, men beror på hur du ska uttala det.. fatta inte exakt haha

2012-01-03 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0