life's too short to waste time hating

Den 2012-02-01 klockan 00:23:41
sitter och försöker skypea med fatima medan vi försöker fixa klart franskan sista minuten....

idag var inte en dålig dag men långt ifrån den bästa. måndags var så mycket mer awesome, den va bara rolig helt enkelt! :3

helt ärligt talat har jag inte mycket mer att säga efter 2 dagar... bravo. elr jo jag har träningsvärk i armarna efter att ha hängt i ringar på idrotten igår. men blev imponerad över mig själv iaf.

förhoppningsvis ger jag o fatimet upp snart och jag kan läsa vidare på "hungerspelen"! klassen ska gå på biopremiären i mars, coolt va :D
 
ja jag borstar faktiskt tänderna medans jag gör allt annat oxå




hästen ska köpa högtalare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0