Jag hatar att du kan mitt lösenord, gris.

Den 2012-01-27 klockan 21:27:09
Jag sitter här och äter 15 kilo fett. MM, det är gott. Jag kan höra hur det knaprar i munnen och hur den sockersöta saftiga såsen rinner ur min mun.. åh hoppas det vattnas i eran mun nu.
Är hos Fatima och chillar annars, har ätit upp hela hennes kylskåp.. fast jag tror inte att hon är så arg, mest hennes mamma. Åhh så skämmigt. Vi har haft det SÅ kul. Älskar dig Fatima min fina.
Här ser ni hur Fatima försöker ta maten ifrån mig.. men hon lyckas tyvärr inte. :/
Btw, nattinnebandyn igår var awesome!!! mer senare (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mer ut som om hon försöker ta dig på bröstet.

2012-01-29 @ 11:42:25
Postat av: bloggarn

mjo vem vet

2012-01-29 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0