I've got an icebox where my heart used to be

Den 2012-01-24 klockan 22:25:41

idag var en rolig tisdag i skolan, flummig, högljudd, jaa...

efter världens argue blev vårat tema för nattinnebandyn KRIMINELLA! hur ska jag bli kriminell?

sen gick jag och Amelia och Anny upp på stan en sväng! efter det = piano, sen ridning som faktiskt var väldigt kul, fast inte själva ridpasset(blöh) men ändå! :D

inte okej, mitt hår ser ut som avlopp. vad ska jag färga till? svart? blont? lila toppar? slingor? kopparbrun? vinröd?




ja det är en fiskhov på handfatet.


Kommentarer
Postat av: Månnii

Färga avloppsfärgat 8'D

2012-01-24 @ 23:11:41
Postat av: beLIEber

åååh du är så fiin och så saknad och jag älskar dig bv, såatteh..! <3

2012-01-31 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0