Don’t come too close, you don’t want to see my ghost

Den 2012-01-22 klockan 13:35:41

Look at the stars
Look how they shine for you
And all the things that you do

Fatima. Du är så jävla underbar. Så fin, så vacker, så ärlig, så snygg, så snäll, så allt. Jag önskar att du visste hur mycket jag avgudar dig och din stil. Åh, jag skulle kunna skriva en hel roman om dig och lite om mig såklart eftersom jag hänger ju efter dig ganska mycket (du vet, när jag kommer till Ru och väntar tills du ska se mig och hälsa på mig). Nu räcker det tycker jag. Som sagt, jag är inte så bra på att skriva fina texter menmen ni får nöja er med det.



I miss my red hair.. and i miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0