I'm not loving you the way I wanted to

Den 2012-02-21 klockan 23:46:57
ridningen var höjdpunkten på dagen, det var hoppning så det var kul! fikade med Emilia sen oxå, fick dock sitta i omklädningsrummet för det fanns ingen annan plats... xD

 sen har jag ätit en semla för dete fettisdagen omnomnom.
förutom det har jag inte gjort mycket, köpt  fiskmat... legat på vårat utebord bara för att jag ville frysa... men det är ju mycket roligare att vara konstig och akward än normal, så.

haha btw om ni läste det ja skrev om domnande armar igår så vaknade jag idag upp med min vänsterarm helt totalt bortdomnad. halvvaken och antagligen halvt kvar inne i vadenuvar för dröm jag hade blev jag ju inte lite freaked out när den bara hängde o slängdes runt som en typ död fisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0