se tivesse sido diferente

Den 2012-02-17 klockan 22:05:49
tjo3

sportlov nudåe, skönt, väl... men..

dagen var iallafall rätt chill, och efter den gick jag på stan ett tag med fatima amina och khaled!
efter en stund hamnade jag oc Fatima själva på ica maxi, där vi köpte en massa bröd, typ himmelriket så gott... <3
och fantiserade om hur våra liv borde vara tills vi inte ville andas längre.



aja sportlovet kommer jag nog överleva,om jag har tur. lite planer:

åka snowboard! <3
pokémonkväll! <3
ha spelkväll och springa!
färga håret!
romme med familjen...!
plugga matte för jag ligger på ig-nivå....
massa mer förhoppningsvis!<3

vilken hårfärg ska jag ta då?
var beredda på blont...


Kommentarer
Postat av: emmsi

SHIIIIIIIIIIIITTANS VAD VACKER DU ÄR KVINNA!!!!!!! jag dör jävla modell asså

2012-02-18 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0