Tell me where am I supposed to go

Den 2012-02-13 klockan 21:30:12




INTERNET <33333 pappas jobbtdator, men iaf!

så jaa, i fredags var jag o hilde hemma hos mig, lite depp för vi hade otur som vanligt men är ändå awesome merej horse <3

lördags= romme! :D grymt kul, var jag och 7 andra från klassen, bilder finns på kameran MEN orkar inte ladda över (a) bussresan roade vi oss med med lite allt möjligt, sen åkte vi skidor och ååh så awesoeme!
söndag var jag i frövi hos erik, såg Fright Night!

finns ofc inga bilder på datorn.


If you are feeling down, you know I feel it, now.
We give each other strength to make it through the darkness.
I'll fight till I die, I won't say goodbye, and I won't let this pass me by.
silverstein <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0