När man äntligen är på väg över ytan, upp mot toppen, kommer ödet tillbaka och trycker en mot botten

Den 2012-02-29 klockan 22:17:41
skolan har varit super, som vanligt :) har efter skolan igår bara ridit osv, kul det ofc! idag hade jag argumentredovisning som jag hoppas gick bättre än det kändes, och sen blev det rudbeck och hänga omkring på stan! hade dans sen också, den var väldigt kul faktiskt.
franskautbyteseleverna (jävla ord) kommer snart. tagga, eller?




helena måndag + tisdag
idag hade jag bara jeans och en tråkig tröja så ah.



jag trodde jag inte brydde mig längre
men jag vet nu
att du aldrig kommer sluta krossa mig

Kommentarer
Postat av: Amelia

jävla sneaky tjej! :o märkte aldrig att du tog bilden haha!

2012-03-04 @ 10:46:55
URL: http://ameny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0