jag saknar dig mindre och mindre, har nog glömt dig en vacker dag

Den 2012-02-01 klockan 20:41:41

fu fjortis jag är inte ginger


rolig dag idag! hade argumentation på svenskan och min grupp höll benhårt på att hundvalpar var bättre än läkare! hahaha...

sen drog jag så småningom tillbaka till rudbeck, där fatima var elak som vanligt och kastade min väska nerför en trappa. men då hittade jag en olåst dörr t källaren, woew! vi gick som världens fjollor, typ 6 tjejer, men fegade ur efter ett tag, så vi tvingade med oss Oscar ner igen för att öppna alla dörrar åt oss! asum ställe, fanns ett labb som såg ut som taget ur äkta skräckfilmer.

jaja sen dans som var muchas kul faktiskt! nu ska jag plugga fysik men kommer ofc gå åt helvete...


så klena...



från Pan's labyrinth... jag och Amelia tyckte det var kul iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0