I'm still here, remember?

Den 2012-02-05 klockan 23:23:22
taggad på att blogga men självklart har jag inget Internet. seriöst kan nån lära mig hur man mobilbloggar på riktigt det här suger! Aja. helgen har varit helt okej i vissa stunder, igår t.ex var familjen bjudna hem t Emma w och de va asnice(TACOS!) , fram tills ja o Emma fick kämpa för att inte somna xD! ... sen har jag varit på stan i princip själv, och idag var jag en stund hos Fatima och vek papperstranar. så helgen blev långt ifrån vad jag hoppats på men inte ett dugg oväntad. som vanligt i mitt liv nuförtiden då. håller tummarna över att nästa helg blir som önskad iaf, men verkar som alla önskningar jag gör försvinner spårlöst nånstans på väg mot himlen.

Kommentarer
Postat av: hilde

försvinner spårlöst nånstans på väg mot himlen, horse hell no!!! this weekend its gone be a party rock ;)

-.-

2012-02-07 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0