borde kanske rycka upp mig, innan jag fastnar här för evigt

Den 2012-02-29 klockan 23:23:00



Jag är helt förskräckligt lat, och seg. mentalt. Sitter hemma och tänker plugga kemi men fastnar istället framför datorn. Går inte och duschar fastän jag tränat. Får en mamma som tjatar på att jag borde städa mitt rum. Fan jag orkar ingenting. jag ligger efter i allt. Det enda jag faktiskt GÖR, som jag lyckas tvinga mig själv att göra, är stretch + styrkeövningar på kvällen innan läggdags. Men det är heller inget bra...

för att göra allt liite mer sad, är bilden tagen från när jag blev utelåst, för andra gången samma dag, i måndags. jag var för lat för att hämta nyckeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0