Only had to meet you once to know how much I would miss you

Den 2012-04-17 klockan 22:40:53
sorry för trög uppdatering! har haft saker o göra, enligt mig.

i helgen var jag på astronomiläger! geek, tänker ni, men jag var faktiskt inte där för astronomin. har ju varit där 2 gånger tidigare, så skulle nu tillbaka för att träffa mina kära homies igen! vilket jag gjorde, helgrymt! lärde även känna massa nya oxå :D!
vi var typ 20-25 pers så inte direkt många, men det var mys! var bara hemskt att åka hem istället, ville stanna.
<3


aja skolan igår och idag har iaf varit asum, som vanligt! minnesförlusten atm hjälpte ju inte, men jag har nog gjort en masssaa skoj iaf ;) och idag höll jag på o spy, för jag är så noob. efter skolan vare piano och ridning, och ridningen var grymt kul faktikt :D

jaja som att ni orkar läsa mer, men nu ska jag plugga...
de få bilderna som togs



och...här har vi min klass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0