phobia

Den 2012-04-10 klockan 23:51:00
kul dag idag! skola, stan, ridning! regnade heela dagen, men det var najs ändå :) imorgon blire universitet! hee hee, men nu ska jag se ett till avsnitt av Game of Thrones, grymt bra är den!


anteckningsfakta:
jag har jättesvårt att sova om jag inte gjort mina träningssaker precis innan. menar då armhävningar, situps, bakåtarmhävningar, knäböj och stretching. gör jag inte det- och i en speciell ordning- kan jag inte somna! har jag sovit över hos en kompis gör jag dubbla kvällen efter. så det har blivit som ett form av typ tics elr nåt- men ett posivivt! ge helena en applåd nu för hon är så jävla duuktig...





får jag ens ha kvar dig som min vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0