glad påsk typ, + those other days

Den 2012-04-07 klockan 22:49:33


så idag lekte jag med påskprydnaderna i all min ensamhet, gulligt. gjorde inget av värde förutom att lämna över marsvinen t Lie :D sen blev det ändrade planer lite så jag glodde TV och tryckte i mig godis. kände då att jag borde göra nåt, och cyklade upp till karlslund och sprang en runda med mina rosa vantar. var mycket mer tränad än jag trodde! woop




(det var fint väder ute oh ja)

igår var jag med några från gamla klassen! 10 blandade pers var vi, skulle äta nånstans, gick först till kinamuren. när vi fick se priserna sprang vi därifrån! hahaha så fula... hamnade på pizzaplaneten, och efteråt drog ett lite mindre gäng till Agnes och körde Soul Callibur, grymt kul! hängde med Hilde sen på kvällen, i det läskiga ICAgaraget....!


hihihihii

tordag spenderades först med Fatima och Amina på stan! jag och fatima hittade aaaaaaaasfina skjortor på Dressman! kärlek. kvällen spenderades med Emma och Nisse! kollade solsidan och körde runt i nisses bil ! :)

tack människor för dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0