vi är så misslyckade

Den 2011-11-18 klockan 22:08:58
jag o fatima snackar på skype när vi kollar idol, kommenterar o så, söta. läs om ni vill.



[9:00:53 PM] HelenaHest:
hon är 16...
Fatima Bader: ..........
Fatima Bader: som att vi skulle
HelenaHest: hon är snygg smal står på scen sjunger asum
HelenaHest: här sitter vi
Fatima Bader: kollar på som hestar
Fatima Bader: alla älskar henne
HelenaHest: hela sverige kan hennes namn
Fatima Bader: mm'
Fatima Bader: hela skiten haha
Fatima Bader: Molly är fet och alla älskar henne
HelenaHest: HON DeN HÄR ÄR BARA 15
Fatima Bader: JAAA sjukt
Fatima Bader: hon ser ut som 39
HelenaHest: sså sorgliga
HelenaHest: jaa
Fatima Bader: mm
HelenaHest: hennes klänning
HelenaHest: är ful
HelenaHest: passar henne inte
Fatima Bader: njaa
Fatima Bader: ahh typ kurvor överallt
Fatima Bader: men hon sjunger fint
HelenaHest: sverige avgudar hennes kurvor
Fatima Bader: mm
Fatima Bader: hon har fint ansikte
HelenaHest: aaah
HelenaHest: juryn ler
Fatima Bader: alla lskar henne
Fatima Bader: åhhh
Fatima Bader: dom står
HelenaHest: jaa!
Fatima Bader: 16 ååååår
Fatima Bader: döör
HelenaHest: som att de skulle lyfta på arslet för mig
Fatima Bader: ahhahhhahhah
HelenaHest: broadwaybrud
Fatima Bader: heest jag skulle ju
Fatima Bader: -.-
HelenaHest: tack...







vet att jag är söt med björnfittan och halvkoftan på, så jäääkla kallt i huset...


Kommentarer
Postat av: Faun

Alltid lika sorgliga.. haha och fyfan vad snygga hestar vi är 8'D

2011-11-19 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0