vad krävs för att ni ska ta mig seriöst?

Den 2011-11-15 klockan 22:52:58
jag är lika mycket människa som er. jag är inte nåt jävla pucko utan några inre känslor.

dagen var btw bra även fast mitt schema var proppat hela dagen med en 5 min lunch.
ridningen var plåååågsam. red barbacka på storhäst(mankhöjd min näsa om inte mer, idk) fast bara jag! de andra red på sina påniiis hahah. tyvärr hade hästen den spetsigaste mest utstickande ryggrad jag suttit på, och inte blev det bättre när troserna skavde in hela lektionen. säger bara AJ.

min mamma hackar på mig att jag måste städa rummet nu

vet inte vad jag mer ska skriva. vill ni veta mer så välkommen att sno min dagbok. but i gotta kill you sen.



bara så du vet
är du ett ljus starkt som solen i en dag av mörker
men när du bara vänder och går
vart fan hade du tänkt att jag ska ta vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0