there was a story behind your eyes

Den 2011-11-25 klockan 23:41:20
idag var skolan väldigt bra faktikst, roligt med grupper på historian som kommer fram till mycket oxå... vart svampen ligger, typ.
sen blev det ingen lunch för mig för jag hamnade i bibblan istället... allt jag säger om saken.

sen en plågsam franska och sen köpa biljetter till teknis movie night... typ ;) måste gå hallå!
och sen hamnade jag, Camillja, Fatima och Khaled på Pallette! tjockade i oss varsin kebabtallrik omnomnom, samtidigt som vi kollade på family guy. camilja drog efter en stund, då satt vi kvar och jäste tills vi drog upp till stan, hur jävla shoppingsugna som helst!! fick med mig en tröja jag visar upp imorron, och en t-shirt jag och fatima köpte typ tillsammans. visas oxå imorrn, för fet för att prova kläderna nu.

nu har jag kollat filmen Inkheart, läst boken för läängesen, finns inte mycket mer att säga, har inget att vakna för imorgon sååå ciao.'
 
inte för att de blev speciellt tydlig smygbild, men idag var det "tie-day friday" tyckte de, så kunde de inte ens knyta sina egna slipsar....

 
kamerasladden borta! en mobilbild dåå, fin ;) HAHAHA camillia

 och så en till tragisk nyhet... :C rotat fram ett nytt par från en gammal mp3 (tror den är patricks haha)... 4e gången gillt?


snälla håll om mig bara en liten stund till
du är den jag behöver just nu

Kommentarer
Postat av: khaled

ahahaah (Y) i like my pictureeeee!!!!!! hhaaha

2011-11-26 @ 12:51:54
Postat av: helenah

hahahahahah jaa en sann gris! ;D

2011-11-26 @ 12:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0